$$$$ بوي ياس$$$$


 منتخبی از بهترین عکسهای نشنال جوگرافيك 2013

 

 

 

26 

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

این سبزی دشمن فراموشی است

کرفس
کرفس حاوی نوعی فلاونوئید است که مانع از بروز پروسه ها و مراحل آسیب رسان در مغز می شود.
کرفس مانع از فراموشی می شود. محققان دریافتند افرادی که کرفس می خورند نه تنها از مزه خوب این سبزی لذت می برند بلکه مانع از بروز دمانس ناشی از پیری خود می شوند. 
این ماده میزان رسوب پروتئین های عامل بروز دمانس را در مغز به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. در سبزی‌های سبز دیگری مانند بابونه و فلفل دلمه سبز نیز از «فلاونوئید» موجود در کرفس وجود دارد.
به گفته محققان ؛ کرفس حاوی نوعی فلاونوئید است که مانع از بروز پروسه ها و مراحل آسیب رسان در مغز می شود. این ماده میزان رسوب پروتئین های عامل بروز دمانس را در مغز به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
آزمایش بر روی موش هایی که ژن آلزایمر به آنها وارد شده بود نشان داد که «فلاونوئید دیوسمین» موجود در کرفس روند بروز بیماری آلزایمر را در موش ها به شدت کاهش داد.
منبع : salamatnews.com
نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 روی ایــن جمــلات فــکر کنــید، مــی ارزه

http://mj2.persianfun.info/img/92/2/Leeman/01.jpg

1. Prayer is not a "spare wheel" that you pull out when in trouble, but it is a "steering wheel", that directs the right path throughout.

دعا لاستیک یدک نیست که هرگاه مشکل داشتی از ان استفاده کنی بلکه فرمان است که تو را به راه درست هدایت می کند.

http://mj2.persianfun.info/img/92/2/Leeman/02.jpg

2. Know why a Car's WINDSHIELD is so large & the Rear view Mirror is so small? Because our PAST is not as important as our FUTURE. So, Look Ahead and Move on.

می دونی چرا شیشیه جلوی ماشین اونقدر بزرگه ولی آینه عقب اونقدر کوچیکه؟! چون گذشته به اندازه آینده اهمیت نداره. بنابراین همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده.

http://mj2.persianfun.info/img/92/2/Leeman/03.jpg

 

3. Friendship is like a BOOK. It takes few seconds to burn, but it takes years to write.

دوستی مثل یک کتابه. چند ثانیه طول می کشه که آتیش بگیره ولی سالها طول می کشه تا نوشته بشه.

http://mj2.persianfun.info/img/92/2/Leeman/04-1.jpg

4. All things in life are temporary. If going well enjoy it, they will not last forever. If going wrong don't worry, they can't last long either.

تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر خوب پیش می ره ازش لذت ببر، برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر بد پیش می ره نگران نباش، برای همیشه دوام نخواهند داشت

http://mj2.persianfun.info/img/92/2/Leeman/05.jpg

5. Old Friends are Gold! New Friends are Diamond! If you get a Diamond, don't forget the Gold! Because to hold a Diamond, you always need a Base of Gold!

دوستهای قدیمی طلا هستند! دوستان جدید الماس. اگر یک الماس به دست آوردی طلا را فراموش نکن چون برای نگه داشتن الماس همیشه به پایه طلا نیاز داری.

http://mj2.persianfun.info/img/92/2/Leeman/06.jpg

 6. Often when we lose hope and think this is the end, GOD smiles from above and says, "Relax, sweetheart, it's just a bend, not the end!

اغلب وقتی امیدت رو از دست می دی و فکر می کنی که این اخر خطه، خدا از بالا بهت لبخند می زنه و میگه: آرام باش عزیزم، این فقط یک پیچه نه پایان...

http://mj2.persianfun.info/img/92/2/Leeman/07.jpg

7. When GOD solves your problems, you have Faith in HIS abilities; when GOD doesn't solve your problems HE has Faith in your abilities.

وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه تو به توانایی های او ایمان داری. وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه او به توانایی های تو ایمان داره...

http://mj2.persianfun.info/img/92/2/Leeman/08.jpg

8. A blind person asked St. Anthony: "Can there be anything worse than losing eye sight?" He replied: "Yes, losing your vision!"

شخص نابینایی از سنت آنتونی پرسید: ممکنه چیزی بدتر از از دست دادن بینایی باشه؟ او جواب داد: بله، از دست دادن بصیرت.

9. When you pray for others, God listens to you and blesses them, and sometimes, when you are safe and happy, remember that someone has prayed for you.

وقتی شما برای دیگران دعا می کنید، خدا می شنود و انها را اجابت می کند و بعضی و قتها که شما شاد و خوشحال هستید یادتان باشد که کسی برای شما دعا کرده است.

 

 

10. WORRYING does not take away tomorrow's Trouble, it takes away today's PEACE.

نگرانی مشکلات فردا را دور نمی کند بلکه تنها آرامش امروز را دور می کند...

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 نـکات چهـل گانـه برای تـدام زنـدگی مشتـرک


(توصیه هایی زیبا و کاربردی برای زوج های جوان)


 1. کم توقع باشیم؛ از همسرمان آن قدر انتظار داشته باشیم که بتواند به انتظارات پاسخ دهد.

 2. گذشت کنیم؛ مطمئنا زندگی بدون خطا نیست و هر کدام از ما دچار اشتباهاتی می شویم و با گذشت می شود زندگی شیرین تری داشت.

 3. این را قبول کنیم که او با یکسری عادات و خوی ها بزرگ شده است و راحت نمی تواند آنها را کنار بگذارد. به او فرصت دهیم.

 4. به خاطر همسر خود کمی از مطالب مفید و روانشناسی استفاده کنیم؛ چرا که ما تجربه کافی را در اوایل زندگی نداریم.

 5. قدر حال را بدانیم شاید فردا دیگر دیر باشد.

 6. این را خوب درک کنیم که می توانید بهترین لحظات رو با همسر خود داشته باشیم؛ هیچ کس نمی تواند جای همسرمان رو بگیرد.

 7. صبور باشیم؛ اگر رفتار همسرمان را خوشایند نمی دانیم بهتر است با حوصله و تأمل و در شرایط مناسب او را از چگونگی رفتارش آگاه کنیم.

 8. منطقی رفتار کنیم؛ مسایل را منطقی و درست بررسی کنیم و به جای منافع شخصی، مصالح زندگی مشترک را در نظر بگیریم و بی طرفانه قضاوت کنیم.

 9. مثبت نگر باشیم؛ با بیاد آوردن لحظات شیرین زندگی بدبینی را از خود دور کنیم، به رفتارهای خوب همسرمان بیشتر بیندیشیم و جنبه های خوب زندگی را فراموش نکنیم.

 10. یکدل باشیم؛ درک متقابل موجب ایجاد تفاهم می شود و یکدلی به وجود می آورد.

 11. ارتباط کلامی و عاطفی خود را حفظ کنیم؛ سعی کنیم با همسر خود درباره ی مسائل مختلف گفتگو کنیم. صحبت کردن بهترین راه آگاهی از افکار و احساسات همسر می باشد.

 12. با یکدیگر مهربان باشیم؛ همسرمان را جزئی از وجود خود بدانیم، محسناتش را بازگو کنیم، برایش خوبی بخواهیم و در راه کمک به همسرمان تمام تلاش خود را به کار ببریم. با مهربانی می توانیم مالک قلب های یکدیگر باشیم و رابطه ی گرم و صمیمی برقرار کنیم.

 13. محبت پذیر و قهر گریز باشیم؛ منش توأم با مهربانی و دوری از قهر و کینه صفت همسران فداکار است. تلاش کنیم که آیینه ی زندگیمان شفاف و بدون غبار کدروت باشد.

 14. سعی کنیم همدیگر را در کارهایی که در دست انجام داریم تشویق کنیم؛ چراکه هیچ کس مثل زن و شوهر نمی توانند مشوق هم باشند.

 15. راستگو باشیم؛ صداقت و راستی از بهترین سرمایه های زندگی مشترک است. هرگز نباید به دروغ و نیرنگ متوسل شویم حتی اگر حقیقت به نفع ما نباشد. فراموش نکنیم که دروغ پایه های زندگی را سست می کند.

 16. محیط خانواده را با صفا کنیم؛ فضای عاطفی خانواده باید چنان مطلوب و دوست داشتنی باشد که همسرمان در آن احساس رضایت خاطر کند و از امنیت روانی برخوردار باشد.

 17. به نیازهای همسرمان توجه کنیم؛ رفتار دلنشین و توأم با متانت موجب می شود او خواسته های خود را به راحتی بیان کند.

 18. بهداشت روانی همسر را تأمین کنیم؛ در سایه ی سلامت جسمی و روانی می توانیم به هدف های خود برسیم، بنابراین باید به رفتار او توجه نماییم و از افسردگی و خمودگیش جلوگیری کنیم.

 19. با یکدیگر مشورت کنیم؛ هر یک از زوجین باید حق داشته باشند نظر و پیشنهاد خود را بیان کنند. با مشورت کردن، راه رسیدن به زندگی سالم کوتاه تر می شود.

 20. قدرشناس باشیم؛ از همسرمان به خاطر انجام وظایف، مسئولیت ها و همکاری هایش قدردانی کنیم برای ابراز سپاسگزاری و تشکر به کلمه های خاصی نیازمند نیستیم!

 21. احساس مسئولیت داشته باشیم؛ زن یا شوهر باید خود را در مقابل کاری که برعهده گرفته اند متعهد بدانند و از انجام دادن آن شانه خالی نکنند.

 22. سعی کنیم حرمت هم را همیشه رعایت کنیم. حتی موقع دعوا !

 23. خوش قول باشیم؛ برای حرف ها و قول های خود ارزش قائل شویم و خود را در مقابل آنها مسئول بدانیم چون خوش قولی نشانه ی احترام به خود و همسر است.

 24. سلایق و علایق او را بدانیم تا با این کار به او بگوئیم که چقدر برایمان مهم است؛ در بسیاری از موارد زن وشوهر از هم توقع دارند که او را خوب بشناسد و بدانند که او چی دوست دارد.

 25. خود را به جای همسرمان بگذاریم؛ دنیا را از دریچه ی نگاه او ببینیم و از خود بپرسیم : "اگر من جای او بودم چه می کردم"

 26. سختی ها و مشکلات محیط کار را در حد ضرورت با همسرمان در میان بگذاریم؛ هم فکری بار مشکلات را سبک تر می نماید.

 27. روابط زناشویی را بسیار مهم بدانیم؛ عدم توجه به این روابط موجب ایجاد مشکلات مختلف خانوادگی، روحی و روانی برای هر یک از طرفین می شود و زندگی را با خطرهای جدی روبرو می کند.

 28. به همسر خود بگوییم که من به خاطر عشق به تو همه ی سختی های زندگی مان را می پذیرم چنین جملاتی باعث دلگرمی او می شود.

 29. همدیگر را آرام کنیم؛ روزها همیشه بدون مشکل نیستند و شرایط سخت از زندگی جدایی ناپذیر است. اگر یک روز همسرمان عصبانی بود باید سعی کنیم او را آرام کنیم و بر عصبانیت او نیافزاییم.

 30. با متانت و صداقت قبول کنیم که در بعضی از کارها همسرمان شایسته تر است.

 31. با جملات زیبا از همسر خود دلجویی کنیم؛ یک جمله ی شورانگیز می تواند طوفانی از خشم و غضب و نفرت را خاموش کند و بنای زندگی را از خطرات گوناگون دور سازد.

 32. برای سخن و پیشنهاد همسرمان احترام قائل شویم و خود را عقل کل ندانیم. باور داشته باشیم که همیشه همه چیز را همگان دانند.

 ۳۳. فرمان ندهیم؛ نباید خانه را به پادگان تبدیل کنیم، متوجه باشیم که خانه کانون عشق و محبت است نه محل یکه تازی و خشونت.

 ۳۴. از ازدواج خود اظهار پشیمانی نکنیم؛ زندگی و روابط خود را با دیگران مقایسه نکنیم و از یاد نبریم که زندگی هر کسی مطابق سلیقه و عقل و درایت او اداره می شود.

 35. روی نقاط ضعف همسر خود انگشت نگذاریم؛ هر فردی ممکن است در موارد مختلف دچار ضعف باشد آشکار کردن و بزرگ جلوه دادن این نقاط ضعف موجب ایجاد کدورت می شود. هرگز نباید از نقطه ضعف ها به عنوان اسلحه ای برای سکوت یا شکست دادن همسر استفاده کنیم.

 36. مقابله به مثل نکنیم؛ از رفتارهای تلافی جویانه بپرهیزیم و سعی کنیم به جای مقابله به مثل، رفتار مناسب را به او یادآوری نماییم.

 37. مقایسه نکنیم؛ با مقایسه، هم همسر خود را از خود ناراحت می کنیم و هم زندگی را برخود سخت می گیریم اما باید بدانیم که تمام انسان ها نمی توانند شبیه هم باشند.

 38. سعی کنیم در هر زمانی جویای حال همسر خود باشیم؛ این امر باعث می شود تا حس اهمیت زن وشوهر برای هم بیشتر شود.

 39. روزهای خوب با هم بودن رو به یاد هم بیاریم؛ این امر باعث می شود تا روز های با خاطرات تلخ راحتتر فراموش شود.

 40. شنونده ی خوبی باشیم؛ هنگامی که همسرمان با ما صحبت می کند حتی الامکان به چشمان او نگاه کنیم و یا با اشاره و سرتکان دادن نشان دهیم که به حرف های او توجه داریم.


با امید به اینکه نکاتی که ذکر شد مفید واقع شده باشد،
آرزو داریم احساس خوشبختی، همراه همیشگی زندگی شما و همسرتان باشد. 

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 طـراحی های خارق العـاده سـه بـعدی !


























































 

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 چشم انـدازهای رویـایی و شگفت انگیـز طبیـعت




































































نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 معرفی بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی

 
معرفی بهترین گوشی های آندرویدی/ ادیشن ماه می ۲۰۱۳

اگر دنبال تعویض گوشی هوشمند خود هستید، و بدنبال گوشی مبتنی بر آندروید هستید؛ توجه شما را به بهترینهای بازار در ماه می 2013 جلب می کنیم که در دستان سازندگانی چون اچ تی سی ،گوگل، موتورولا و سامسونگ است:

 HTC One

گوشی هوشمند قدرتمند که با گلکسی اس 4 سامسونگ، رقابت تنگاتنگی دارد. سی پس یوی آن مانند گلکسی اس 4 ، کوآلکوم اسنپدراگون 600 است که دو گیگ رم داشته و نمایشگر 1080 پیکسل در خود جای داده است.بدنه آلومینیوم اچ تی سی وان، این گوشی را بسیار شیک نشان می دهد.(بر عکس گلکسی اس 4 که از پلاستیک ساخته شده است)
سیستم عامل آندروید 4.2 یا همان جلی بین روی آن نصب شده که با اینترفیس اچ تی سی سازگار داده شده است.پردازنده آن کوآلکوم 1.7 گیگاهرتزی است و نمایشگر 4.7 اینچی سوپر ال ای دی داشته و 468ppi است که شارپ بودن تصویر و با کیفیت تر شدن نمایشگر را در بر گرفته است. دو دوربینه بوده و یکی 4 مگاپیکسل و دیگری 2.1 مگاپیکسل تعبیه شده است. حافظه داخلی نیز 32/64 گیگ است.

 Samsung Galaxy S4

دومین فرزند از سری گلکسی اس ها است که در قاب پلاستیکی راهی بازار شده است.
کاربران بسیاری با دیده حقارت به این گوشی نگاه می کنند، چرا که انتظارات کاربران را براورده نکرده و گفته شده در قد و قواره تبلیغات سامسونگ برای این گوشی نبوده است. جلی بین 4.2 آندروید دارد. کوآلکوم 1.9 گیگاهرتزی داشته (در برخی بازارها 1.6 گیگاهرتز اوکتاکور عرضه شده است).
نمایشگر 5 اینچی AMOLED با 441pi دارد و دو دوربینه 13 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسلی ساخته شده است. در حجم 16/32/64 گیگ با میکرو اس دی ساخته شده است.

Google Nexus 4

نکسوس 4 گوشی هوشمندی است که گوگل فکر می کند آندروید باید روی آن سوار باشد. یک نکته اینکه LTE روی آن وجود ندارد، هر چند مودم مخصوصی را در خود جای داده است. ال جی سازنده این گوشی برای گوگل است و روی آن جلی بین 4.2 سوار شده است.(منوهای مخصوص برای آن توسط گوگل برای جلب مشتری طراحی شده است)
پردازنده موسوم به 4 هسته ای Krait با سرعت 1و5 گیگاهرتز دارد. نمایشگر 4.7 اینچی WXGA IPS دارد. دو دوربینه بوده که یکی 8 مگاپیکسل و دیگری 1.3 مگاپیکسل است. حافظه داخلی 8 و 16 گیگی دارد.

 Motorola Razr i

گوشی هوشمند موتورولا بنام ریزر آی است که گوشی محکم و استواری در بازار محسوب می شود. دو فناوری DuPont Kevler fibre و گوریلا گلس شیشه ای برای اسکرین، این گوشی را قابل قبول کرده است.

نکته مهم دارا بودن اس دی کارت برای اضافه کردن حافظه است که نکسوس فاقد آن است. آندروید آیس کرم ساندویچ نسخه 4.0 دارد. پردازنده اینتل اتم دو گیگاهرتز از نوع z2460 دارد. نمایشگر 4.3 اینچی Super AMOLED دارد. 8 مگاپیکسل دوربین اصلی و دوربین جلوی ضعیف VGA دارد. حافظه داخلی آن نیز 8 گیگابایت است.

 Samsung Galaxy Note II

برای کاربرانی که دست بزرگ دارند، ساخته شده است که داخل جیب بزرگشان هم جا شود!
با قلم S عرضه شده تا مپی متون و کراپ کردن عکس و ... به راحتی انجام شود. جلی بین 4.1 داشته و با پردازنده 1.6 گیگاهرتزی چهار هسته ای عرضه شده است.

صفحه 5.5 اینچی از نوع اچ دی AMOLED دارد. دو دوربینه بوده که یکی 8 و دیگری 1.9 مگاپیکسل است. حافظه داخلی 16/32/64 تعریف شده و اسلات میکرو اس دی نیز به آن می خورد.

 Motorola Droid Razr Maxx HD

یکی از بهترین های بازار در ماه می است که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در تاپ است.مهمترین ویژگی آن باطری پر قدرت 3300mAh است که 32 ساعت جواب می دهد و در کنار نمایشگر 4.7 اینچی قدرت زیادی به کاربر هنگام کار می دهد.
دو فناوری DuPont و گوریلا گلس در آن بکار رفته که ضمن سخت کردن بدنه مقاوم آن، زیبایی نظامی مانندی نیز به آن می دهد. ضد آب بوده و در برابر فشار آب مقاوم است.

آندروید آیس کرم ساندویچ یا همان 4.0 روی آن نصب است. پردازنده دستگاه دو هسته ای 1.5 گیگاهرتز است و نمایشگر 4.7 اینچی 720 پیکسلی دارد. دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو نیز 1.3 مگاپیکسل است. ویدئوی آن 1080 ضبط می کند و 32 گیگ حافظه داخلی دارد.همچنین اسلات برای اضافه کردن حافظه دارد.

 Samsung Galaxy S3

گلکسی اس 3 سامسونگ یکی از بهترین های بازار آندرویدی است که علی رغم ورود اس 4، همچنان طرفدار دارد. آندروید آیس کرم ساندویچ 4.0 داشته و نمایشگر آن 4.8 اینچی است. پردازنده کرایت دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی داشته و دو دوربین 8 و 1.9 مگاپیکسلی دارد.حافظه 16/32 گیگی داشته و اسلات برای اضافه کردن حافظه دارد.

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 جـملات آمـوزنـده و زیبـای تصویـری



























































نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 طرح های جالب کیک

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 چشم اندازهای زیبا و رویایی از طبیعت


 


 

 

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 نقاشي هاي هنرمندانه روي دست!

هنرمند مشهور ايتاليايي گويدو دانيلي متولد 1950 ميلادي است و در ميلان زندگي ميكند. در اين آلبوم تعدادي از آثار خارق العاده وي را كه بر روي دست نقاشي كرده است را خواهيد ديد.










 

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

  جـملات نـاب و ارزشمنـد



One song can spark a moment
یک آهنگ می تواند لحظه ای جدید را بسازد

One flower can wake the dream
یك گل میتواند بهار را بیاورد

One tree can start a forest
یك درخت می تواند آغاز یك جنگل باشد

One bird can herald spring
یك پرنده می تواند نوید بخش بهار باشد

One smile begins a friendship
یك لبخند میتواند سرآغاز یك دوستی باشد

One handclasp lifts a soul
یك دست دادن روح انسان را بزرگ میكند

One star can guide a ship at sea
یك ستاره میتواند كشتی را در دریا راهنمایی كند

One word can frame the goal
یك سخن می تواند چارچوب هدف را مشخص كند

One vote can change a nation
یك رای میتواند سرنوشت یك ملت را عوض كنند

One sunbeam lights a room
یك پرتو كوچك آفتاب میتواند اتاقی را روشن كند

One candle wipes out darkness
یك شمع میتواند تاریكی را از میان ببرد

One laugh will conquer gloom
یك خنده میتواند افسردگی را محو كند

One hope will raise our spirits
یك امید روحیه را بالا می برد

One touch can show you care
یك دست دادن نگرانی شما را مشخص میكند

One voice can speak with wisdom
یك سخن میتواند دانش شما را افزایش دهد

One heart can know what's true
یك قلب میتواند حقیقت را تشخیص دهد

One life can make a difference
یك زندگی میتواند متفاوت باشد

You see, it's up to you
شما میبینی پس تصمیم با شماست

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 عکس های زیبا

 

 

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

 شما هم تاثيـر آدرنـالین را تجـربه کنیـد !

در بالای كليه ها، غده های فوق كليوی قرار گرفته اند. اين غده ها ماده ای ترشح ميكنند كه آدرنالين ناميده ميشود. آدرنالين برای آمادگی بدن در انجام فعاليت های شديد يا دفاع از خود ترشح ميشود. وقتی كه بسيار هيجانزده باشيد، غده های فوق كليوی ناگهان مقدار زيادی آدرنالين در خون ترشح ميكنند که سبب افزايش شدت ضربان قلب و كارآيی آن ميشود.

اين ماده، رگهای متصل به ماهيچه ها را گشاد ميكند و علاوه بر آن موجب افرايش غلظت قند در خون ميشود. به اين طريق است كه بدن خود را با شرايط تطبيق ميدهد. با تاثير آدرنالين، خون از چهره به ماهيچه ها هجوم آورده و به بخش هايی كه ضروری تر است جريان می يابد. برای همين است كه هنگام ترس رنگ از رخسارتان ميپرد. قرار گرفتن انسان در ارتفاع و شرایط غیرعادی مانند صحنه هایی که در تصاویر زیر می بینید نیز از همین قانون پیروی می کند چراکه جسم انسان هرچقدر هم قوی باشد در مواقع هیجان خواهی ترشح آدرنالین را يكی از ملزومات مقاومت خود می داند.





































































نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 نقاشی های جالب و دیدنی خیابانی

 

 

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

چربی های شکم را با غذا بسوزانید

مواد غذایی
گوشت های بدون چربی برای سوزاندن چربی های شکم مفید هستند.
وقتی صحبت از سوزاندن چربی های شکم می شود اولین چیزی که به ذهن همه می آید این است که چه چیزهایی را باید از رژیم غذایی شان حذف کنند اما این به تنهایی کافی نیست شما باید به جای حذف کردن غذاها ، سعی کنید چیزهایی بخورید که به سوزاندن این چربی ها کمک می کنند.
غلات سبوس دار

برای مثال، جو یک منبع غذایی سرشار از فیبر است که اشتهای شما را کنترل می کند و مانع از زیاده روی شما در خوردن غذا می شود. علاوه بر جو ، خوردن غلات سبوس دار دیگر مثل بلغور، برنج قهوه ای، پاستای تهیه شده از غلات و نان گندم نیز برای سوزاندن چربی های شکم مفید هستند و باعث می شوند سرعت ورود قند و چربی به جریان خون کاهش یابد. این مسئله باعث کاهش تولید انسولین می شود و متابولیسم بدن شما افزایش می یابد که در نتیجه آن، سطح انرژی شما بیشتر می شود و چربی شکمتان کمتر می شود.

سفیده تخم مرغ

بدن ما از پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ برای سنتز استفاده می کند و از آنجایی که برای هضم آن، گوارش ما باید کار بیشتری انجام دهد، کالری بیشتری می سوزاند. سفیده تخم مرغ سرشار از کولین، اسیدهای آمینه و ویتامین ب۱۲ است و در نتیجه، نه تنها به سوختن چربی ها کمک می کنند بلکه باعث می شوند که ما احساس سیری کنیم.

گوشت و ماهی

گوشت مرغ ، بوقلمون و ماهی و حتی گوشت گوساله اگر درست خورده شوند، در سوزاندن چربی های دور شکم نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. پروتئین های موجود در گوشت ها آنقدر زیاد هستند که متابولیسم بدن شما را زیاد می کنند و به سوزاندن چربی های شما کمک می کنند، اما باید در انتخاب نوع غذای گوشتی خود خیلی دقت کنید. فقط گوشت های بدون چربی برای سوزاندن چربی های شکم مفید هستند بنابراین باید غذاهای خوشمزه ای مثل استیک و همبرگر را از رژیم غذایی خود حذف کنید. ماهی هایی مثل سالمون و ماهی تن نیز برای سوزاندن چربی های شکم خیلی مفید هستند.

چای سبز

اگر می خواهید غیر از آب یک نوشیدنی مفید دیگر مصرف کنید، چای سبز را امتحان کنید. چای سبز دارای مقادیر زیادی پلی فنل کاتچین، آنتی اکسیدان ها و مواد مولد حرارت است و در سوزاندن چربی های شکم بسیار موثر می باشد.

گردآوری :وطنم جزین
منبع : pezeshkan.org
نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 تصاویری زیبا و دیدنی از جزایر قناری

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

  نوشتـه های جـالب و خوانـدنی پـشت كامیـونی



آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!


آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!


اتوبوس من غصه نخور، منم یه روز بزرگ میشم ! ( ژیان )


اگر از عشقت نكنم گریه و زاری به جهنم كه مرا دوستم نداری !


اگه الله كند یاری چه اف باشد چه سوسماری !


اگر خواهی بمیری بی بهانه بخور ماست و خیار و هندوانه !


ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم تو عشق گل داری، من عشق گل اندامی !


ای روزگار با ما شدی ناسازگار!


بپر بالا كه گیرت نمیاد !


باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم من خودم گل دارم و محتاج یك گل نیستم!


بحث۳۰یا۳۰ ممنوع !


بخور و بخواب كارمه الله نگهدارمه!


به مادرت رحم كن كوچولو ! نوكرتم ننه!


بهتر از من چه كسی 
جواب :به تو چه فضولی ؟


تا جام اجل نكردم نوش هرگز نكنم تو را فراموش !


تا سگ نشوی كوچه و بازار نگردی تا كوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!


تاكسی نارنجی از من نرنجی!


تجربه نام مستعاری است كه بر خطاهای خود میگذاریم!


جرم به دنیا آمدن "شهرت = پشیمان - نشانی = بی نشان" !


جون من داداش یه خورده یواش!


جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل؟!


داداش مرگ من یواش امان از دست گلگیر ساز و نقاش!


درخت مكر زن صد ریشه دارد فلك از دست زن اندیشه دارد!


در طواف شمع میگفت این سخن پروانه ای سر پیچ سبقت نگیر جانا مگر دیوانه ای!


دلبرا دل به تو دادم كه به من دل بدهی دل ندادم كه به من ساندوچ و دلمه دهی!


دلبری دارم چو مار عینكی خوشگل و زیبا ولی كم پولكی!


دنبالم نیا آواره میشی!


دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ ای هیچ تر از هیچ تو بر هیچ مپیچ!


دو دو تا هفتا كی به كیه!


حالا كه خر تو خره ماهم پیرایدم ( ژیان ) !


رخش بی قرار!


رفیق بی كلك مادر!


رنج گل بلبل كشید و برگ گل را باد برد رنج دختر مادر كشید و لذتش داماد برد!


رود میرود اما ریگذارش میماند!


زندگی بدون عشق مثل ساندوچ بدون نوشابه هست!


زندگی بدون عشق مانند شلوار بدون كش هست!


ژیان عشقت مرا بیچاره بنمود ز شهر و خانه ام آواره بنمود!


سر پایینی نوكرتم سر بالایی شرمندتم ( ژیان )


شب و روز رانندگی در جاده ها كار من است از خطر باكی ندارم چون خدا یار من است!


عشق میكروبی است كه از راه چشم وارد میشود و قلب را عاشق میكند!


قربان وجودی كه وجودم ز وجودش بوجود آمده است!


كوه از بالا نشینی رتبه ای پیدا نكرد جاده از افتادگی از كوه بالا میرود!


گاز دادن نشد مردی عشق آن است كه بر گردی!


گدایان بهر روزی طفل خود را كور میخواهند طبیبان جملگی خلق را رنجور میخواهند!
تمام مرده شویان راضیند بر مردن مردم بنازم مطربان را كه خلق را مسرور میخواهند!


گلگیرم ولی گل نمیگیرم!


یه بار پریدی موتوری دو بار پریدی موتوری آخر می افتی موتوری


لاستیك قلبمو با میخ نگات پنچر نكن


بوق نزن ژیان میخورمت


بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع
عشق آمد و گفت من بی سوادم


پشت یه ژیان هم نوشته بود: جد زانتیا


قربان وجودت که وجودم زوجودت بوجود آمده مادر


شتاب مكن، مقصد نهایی خاك است


رادیاتور عشق من از بهر تو، آمد به جوش
گر نداری باورم بنگر به روی آمپرم


تو هم قشنگی


کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت


سر پایینی برنده
سر بالایی شرمنده


داداش مرگ من یواش


كاش میشد سرنوشت را از سر نوشت


تند رفتن که نشد مردی
چشم انتظارم كه برگردی


یا اقدس
یا هیچكس


زندگی نگه دار پیاده میشم
آیی بی وفا کجا میری
اونطرفی که ورود ممنوعه


محبت از درخت آموز که سایه از سر هیزم شکن هم برنمیدارد


دریای غم ساحل ندارد


بابا تو دیگه کی هستی


قربون دل غریب پرستت


خوش غیرت


بی تو هرگز ............ باتو ؟؟؟؟ عمرا


از عشق تو لیلی ........... رفتم زیر تریلی


دنبالم نیا اسیرم می شی


همه از مرگ می ترسند من از رفیق نامرد


به مد پرستان بگو آخرین مد کفن است


چون تکی با نمکی


التماس۲A !


در پناه مولا

نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com